close
Suddenly I See 頓悟
演唱:KT Tunstall漂泊情人
專輯:Eye to the telescope

Her face is a map of the world
她的表情像世界地圖
Is a map of the world
像世界地圖
You can see she's a beautiful girl
你可以確定她是個正眉
She's a beautiful girl
她是個正眉
And everything around her is a silver pool of light
她四周是一片明亮的銀色
The people who surround her feel the benefit of it
圍繞在她身旁會感覺到恩典降臨
It makes you calm
這感受讓你平靜寧和
She holds you captivated in her palm
她掌握住已經著魔的你

Suddenly I see
突然間我明白了
This is what I wanna be
這就是我想變成的樣子
Suddenly I see
突然間我明白了
Why the hell it means so much to me
為何這該死的感受對我影響這麼大

I feel like walking the world
我感覺在神遊世界
Like walking the world
在神遊世界
You can hear she's a beautiful girl
你聽說她是個正眉
She's a beautiful girl
她就是個正眉
She fills up every corner like she's born in black and white
她充滿每個角落就連紙上的每個字都是她
Makes you feel warmer when you're trying to remember what you heard
當你試著回想她說過的話語都會感到像抱著暖爐似的
She likes to leave you hanging on a wire
她最愛悄悄離開讓你心繫弦上

Suddenly I see
突然間我明白了

And she's taller than most
她比大部分人都過分
And she's looking at me
她正盯著我瞧
I can see her eyes looking from a page in a magazine
我能看到她假裝專注於雜誌某頁的眼睛
Oh!she makes me feel like I could be a tower
喔!她讓我感覺我必須成為一座堡壘
A big strong tower
一座又大又堅固的堡壘
She got the power to be
她擁有魔力
The power to give
讓人投降的魔力
The power to see
透視一切的魔力

Suddenly I see
突然間我明白了
arrow
arrow
    全站熱搜

    不死人 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()